zondag 23 augustus 2009

Labradorpuppy Lady



Hey ;Alvast een eerste update ;De eerste foto van Lady . Het begin van een nieuw avontuur .
Nog is even checken of het baasje wel zeker van zen stuk is ;Dan de eerste apenstreken waarbij de gesp het slachtoffer van is ;Het heeft geen zin ik zal dan maar even pitten ;Bij het thuis komen , niets van rustig aanpakken . Ineens erin vliegen en die grote is laten zien wie ik ben , let vooral op de plek op de plek tegen de muur . Daar heb ik net met men 4 poten in den drinkenbak gezeten ;Die boekjes onder het salon tafel ? Wat doen die daar , ik zal hier is ineens mijn plek opeisen se ;Nu in de aanval , als hij maar is durft dichter te komen ! En dit kzou niet weten waar het voor dient ;Ik zal er dan maar op gaan spelen zeker ;En dan vanmorgen na het vrouwtje heel de nacht te ambeteren ben ik moe en voldaan voor de eerste nacht en zal ik men oogjes maar even toe doen , tot de volgende keer dan maar ;Oja mijn broeder komt al waken bij mij se , k’heb ze al in de sjakos ;Groetjes van Lady en den Boy , bedankt



Meer foto's van deze labradorpuppy

Meer mails en foto's?

Klik dan op " oudere berichten".