zaterdag 25 juli 2009

Labrador: Beauty, Wilrijk

Hallo,
Vandaag ging ik een kijkje nemen op jullie vernieuwde site en het eerste wat mij opviel was de foto met de twee zwarte labradors. Waarom ? Het zijn namelijk onze honden Shiba en de pup Beauty.
En wat nog straffer is... Beauty komt nl. van bij jullie!!! Van toeval gesproken!!!
Ik had de foto op de Dogfancy webpagina gezet in de fotogalerij ... waarschijnlijk hebben jullie hem ook daarvan.Beauty is net 9 jaar geworden en is een pup van Sara (zwart) en ik geloof dat de vader (blond) Jim - of iets
in die aard - heette.
Spijtig genoeg heeft ze de erfelijke oogziekte PRA (hebben we laten testen toen ze overal tegenaan begon te
lopen) en is ze bijna blind maar verder is ze nooit ziek geweest. Het is trouwens een heel mooie en lieve hond.
De andere hond op de foto, Shiba (komt niet van bij jullie) is ondertussen 11,5 jaar en behalve wat arthrose
ook nog gezond. Hij heeft Beauty altijd beschermd vanaf de eerste dag alsof hijzelf de vader was...
Dit wilden we jullie toch eventjes laten weten !
Groetjes,
Chris Van Gasse en Mich Deschepper uit Wilrijk




Nogmaals hallo,
Toen ik net onderstaand mailke naar jullie had doorgestuurd, schoot me plots iets te binnen.
Ik was een beetje te hard van stapel gelopen en net toen ik wilde gaan slapen dacht ik eraan dat jullie in
die periode de bewuste foto waarschijnlijk nog van ons hebben gekregen,
want we zijn nog met de honden en een foto-album langs geweest.
In dat geval is het al iets minder toevallig natuurlijk, maar toch...
Hoe het ook in elkaar zit, het is en blijft erg leuk om onze honden op jullie site te zien staan!!!
Groetjes,
Nu kan ik terug gerust gaan slapen...



Meer info over deze Labrador

Meer mails en foto's?

Klik dan op " oudere berichten".