zaterdag 25 juli 2009

Labrador: Santo

Geachte

Ik heb ongeveer een 7 maanden geleden een chocolade bruine labrador bij jullie gekocht.
Toen ik deze puppy aankocht moest ik bijbetalen voor zijn stamboompapieren, wat ik toen niet gedaan heb omdat ik dacht dat het niet nodig ging zijn.
Ondertussen is deze puppy, Santo genaamd, uitgegroeid tot een fantastisch schone hond en willen vele mensen ermee fokken.

Maar natuurlijk heb ik daarvoor zijn stamboompapieren nodig om zijn echtheid van labrador en zoveel meer nog te bewijzen.
Dus mijn vraag tot jullie: Zou het eventueel nog mogelijk zijn van deze stamboompapieren aan te vragen?

Hopend op een spoedig antwoord.

Met vriendelijke groeten

Lindsay Vandenberg
Eigenares
Bijlage: foto’s van Santo



Meer foto's van deze Labrador

Meer mails en foto's?

Klik dan op " oudere berichten".